Strona tymczasowo niedostępna...

JAK DZIAŁAMY?


1. SPOTKANIE Z KLIENTEM I OGLĘDZINY NIERUCHOMOŚCI ORAZ SPRAWDZENIE STANU FORMALNO – PRAWNEGO:

• poznanie potrzeb Klienta
• sprawdzenie podstawy nabycia nieruchomości oraz dokumentacji prawno – budowlanej
• weryfikacja stanu faktycznego
• robocza dokumentacja fotograficzna nieruchomości
• sporządzenie karty opisu nieruchomości

2. ANALIZA RYNKU I USTALENIE CENY OFERTOWEJ NIERUCHOMOŚCI NA PODSTAWIE CEN TRANSAKCYJNYCH I OFERTOWYCH

3. ZAWARCIE UMOWY POŚREDNICTWA SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI - UMOWA NA WYŁĄCZNOŚĆ

4. PRZYGOTOWANIE NIERUCHOMOŚCI DO SPRZEDAŻY

• ustalenie zakresu działań z Właścicielem nieruchomości
• home staging lub stylizacja nieruchomości
• profesjonalna sesja zdjęciowa/ film z nieruchomości/ zdjęcia z drona
• w razie potrzeby i na życzenie Klienta sporządzenie operatu szacunkowego oraz Świadectwa Charakterystyki Energetycznej

5. PROMOWANIE OFERTY W ELITARNYM KLUBIE „SPOD LADY” ZRZESZAJĄCYM NAJLEPSZYCH AGENTÓW Z WROCŁAWIA I OKOLIC

• wysłanie oferty do zaufanych grup inwestorskich
• pewność bezpieczeństwa transakcji – oferta trafia do innych doświadczonych agentów, którzy przekazują Twoją ofertę zaufanym Klientom

6. MARKETING NIERUCHOMOŚCI

• przygotowanie oferty – opis, zdjęcia, rzut itp.
• zamieszczenie oferty na stronie internetowej biura oraz social mediach
• publikacja i promowanie oferty na portalach branżowych
• wywieszenie baneru reklamowego
• organizacja dnia otwartego
• monitoring reakcji rynku i dostosowanie strategii marketingowej

7. PREZENTACJA NIERUCHOMOŚCI KLIENTOM BIURA ORAZ WSPÓŁPRACA Z INNYMI BIURAMI NIERUCHOMOŚCI

8. WSPÓŁPRACA Z DORADCĄ KREDYTOWYM W ZAKRESIE ZBADANIA DOLNOŚCI KREDYTOWEJ NA ŻYCZENIE KUPUJĄCEGO

9. PROWADZENIE NEGOCJACJI W CELU OSIĄGNIĘCIA ZADOWALAJĄCEJ CENY ORAZ WARUNKÓW SPRZEDAŻY

10. PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI DO UMOWY PRZEDWSTĘPNEJ I PRZYRZECZONEJ, POMOC W UZYSKANIU NIEZBĘDNYCH DOKUMENTÓW ORAZ UMÓWIENIE NOTARIUSZA

11. WSPÓŁPRACA Z NOTARIUSZEM PODCZAS KOMPLETOWANIA DOKUMENTÓW DO UMOWY I PRZEKAZANIA USTALEŃ POMIĘDZY STRONAMI

12. WSPIERANIE KLIENTA PODCZAS PODPISYWANIA UMOWY SPRZEDAŻY U NOTARIUSZA

13. SPORZĄDZENIE PROTOKOŁU ZDAWCZO-ODBIORCZEGO ORAZ KOORDYNACJA PRZEKAZANIA NIERUCHOMOŚCI

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.